AnasayfaKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 KomedyShow Fan Club ~

Aşağa gitmek 
Sayfaya git : Önceki  1, 2
YazarMesaj
Daniel Williams
Muggle* Lütfen bir mesleğe ya da seçmen şapkaya başvuru yapın.
avatar

Mesaj Sayısı : 906
Meslek : Üç Süpürge Sahibi
Gerçek İsim : Ali
Patronus : Ecel
Tarafı : Aydınlık
Kan Durumu : Safkan
Rp yaşı : 18
Asası : Direnç Çizelgesi
Özel Yetenek : Animagus - Boğa
Evcil Hayvan : Hayvanlarım 1 haftaya kalmıyor ölüyorlar :(
Kayıt tarihi : 29/07/09


MesajKonu: Geri: KomedyShow Fan Club ~   Çarş. Ağus. 12, 2009 7:00 am

*Eklendi.... ^^

Az sonra yeni dialog geliyor 8)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://hogwarts-rpg.editboard.com/lejant-f27/daniel-t1014.htm
Daniel Williams
Muggle* Lütfen bir mesleğe ya da seçmen şapkaya başvuru yapın.
avatar

Mesaj Sayısı : 906
Meslek : Üç Süpürge Sahibi
Gerçek İsim : Ali
Patronus : Ecel
Tarafı : Aydınlık
Kan Durumu : Safkan
Rp yaşı : 18
Asası : Direnç Çizelgesi
Özel Yetenek : Animagus - Boğa
Evcil Hayvan : Hayvanlarım 1 haftaya kalmıyor ölüyorlar :(
Kayıt tarihi : 29/07/09


MesajKonu: Geri: KomedyShow Fan Club ~   Çarş. Ağus. 12, 2009 8:03 am


Dumbledore: Nasılsın Tom?
Tom Riddle: Sen doktorsun değil mi? K**ımın içine birşeyler sokmak için geldin.
Dumbledore: Hayır Tom. Ben bir profesörüm.
Tom Riddle: Sana inanmıyorum.
Dumbledore: Bir şeyler yapabiliyorsun değil mi Tom? Diğer çocukların yapamadığı şeyler.
Tom Riddle: Dokunmadan birşeyleri hareket ettirebiliyorum. Bana kötü davrananlara kötü şeyler yapabiliyorum. Ve konuşurken "R"lere çok basıyorum. Ve yılanlarla konuşabiliyorum. Beni buluyorlar ve k**ımın içine girip birşeyler fısıldıyorlar. Siz kimsiniz?
Dumbledore: Ben senin gibiyim Tom bende farklıyım.
Tom Riddle: Kanıtlayın.
Dedikten sonra Dumbledore'da Tom'un üstünü yakar ve sonra söndürmeye çalışır...

_________________________________________________________________________________________

Dumbledore: Ahh, Harry yine senden çok şey istiyorum evlat. Bu gece gideceğimiz yer son derece tehlikelidir. Bu yüzden verdiğim tüm emirleri sorgulamadan yapacaksın Harry.
Harry: Tamam, efendim.
Dumbledore: Kolumu tut.
Harry: Ama neden?
Dumbledore: Tut diyorsam tut, sürtük!
Harry: Sürtük mü?
Dumbledore: Evet doğru duydun sen benim sürtüğümsün Potter. Şimdi tut şu kolu Potter. Ahh, evet sapından tut. İşte böyle.
Harry: Hiç bir şey olmadı efendim.
Dumbledore: Sanırım cisimlenme hattında bir sorun var.
Harry: Peki nasıl gidicez efendim?
Dumbledore: Aktarma yapacağız. Akbilini çıkar!
der ve İETT durağına giderler.
Dumbledore: Ahh,ahh işte geldik Harry.
Harry: Vay canına! Demek burası.
Dumbledore: Evet Harry.
Der ve sonra eline aldığı bıçakla kan almak tam parmağını kesicekti ki...
Harry: Efendim napıyorsunuz?
Dumbledore: Giriş yapabilmemiz için böyle bir ödeme yapmamız lazım evlat.
Harry: Hayır efendim. Sizin yerinize ben yapmalıyım.
Dumbledore: Ahh, peki sen bilirsin.
Der ve Harry'nin üstüne bıçakla yürür.
Harry: Efendim napıyorsunuz?
Dumbledore: Ahh, benim yerime kendi kanını vereceğini söylememişmiydin?
Harry: Evet ama kabul etmemeniz gerekiyordu. Ne biliyim belki böyle "Ahh, senin kanın benimkinden daha değerli Harry." gibi birşey demenizi bekliyordum.
Dumbledore: Ahh, hayır Harry. İşte bu konuda yanıldın. Benim kanım seninkinden çok daha değerli. Ve ayrıca sen benim sürtüğümsün. Bu yüzden senin kanını kullanıcağız evlat gel buraya...
Harry: Hayır! Hayır efendim.
Der ama kanı çokdan almıştı Dumbledore ve istedikleri yere gelmişlerdi bile.
Harry: Sizce hortkuluk burda mı efendim?
Dumbledore: Ahh, evet ama ona ulaşmamış için bu iksirin hepsinin içilmesi lazım. Bu iksir beni felç edebilir. O kadar acı verebilir ki beni kurtarman için yalvarabilirim. Bu yüzden bu iksiri sen içeceksin Harry.
Harry: Ama efendim siz niye içmiyorsunuz?
Dumbledore: Çünkü ben daha zeki, daha sexy ve sana göre daha değerliyim. Hogwarts benim ulan sen kimsin?!
Harry: İyi ama ben seçilmiş kişiyim.
Der biraz sırıtır ve sonra Hermione ortaya çıkıp Harry'nin kafasına kitapla vurup kaçar.
Dumbledore: Hadi Harry iç şunu!
Der ve Harry iksiri içmeye başlar.
Harry: Ee, hiç bir şey olmadı Dumbledore.
Dumbledore: Ahh, sanırım sana yanlış iksiri içirdim Harry.
Harry ağlamaya başlar.
Dumbledore: Aa, üzülme Harry. Büyütülcek birşey yok.
Bu lafları söylerkende hafif geri geri adımlar atar. Harry gözlüğünü takıp hemen Dumbledore'un karnına bir diz atar.
Dumbledore: Ahh, aah, aah, Harry az önce beni öldürdün evlat. Al Harry bu sakal artık senin.
Der ve sakalı Harry'ye geçirir.
Harry: Dumbledore...
Dumbledore: Bögh...Bögh..
Sonra Harry Hogwarts'a gider ve tam oturmuşken Snape gelir.
Snape: Bay Potter. Az önce ne yaptığınızın farkında mısınız?
Harry: Bu seni ilgilendirmez Snape. Sectum Sempra!
Diye haykırır ama Snape kolayca büyüyü Harry'ye yöneltir.
Harry: Ahhh!
Snape: Benim büyülerimi bana karşı kullanmaya utanmıyor musun Harry? Evet ben O'yum Melez Prenses...
Gözlüğünü çıkardıktan sonra..
Harry: Ne???


Der ve Parodi burda biter. xD Bayabi uzun yazmışım helal bana yani :R ASdskjflkdhfslkflsjd Süpeğğğdi yaaa xP
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://hogwarts-rpg.editboard.com/lejant-f27/daniel-t1014.htm
F. Xaviér Graimouré
Admin | Müdür Yardımcısı | SYB Profesörü
Admin | Müdür Yardımcısı | SYB Profesörü
avatar

Mesaj Sayısı : 447
Nerden : Yalova
Meslek : Müdür Yardımcısı | Sihirli Yaratıkların Bakımı Profesörü
Gerçek İsim : Umut.
Tarafı : Dark Side.
Kan Durumu : Kanıbozuk
Rp yaşı : 26
Asası : Çoban Püskülü
Özel Yetenek : Saçmalayabilitesi var.
Evcil Hayvan : HuB isimli bir köpek.
Kayıt tarihi : 07/07/09


MesajKonu: Geri: KomedyShow Fan Club ~   Çarş. Ağus. 12, 2009 8:07 am

Süpersin Ali xP
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Daniel Williams
Muggle* Lütfen bir mesleğe ya da seçmen şapkaya başvuru yapın.
avatar

Mesaj Sayısı : 906
Meslek : Üç Süpürge Sahibi
Gerçek İsim : Ali
Patronus : Ecel
Tarafı : Aydınlık
Kan Durumu : Safkan
Rp yaşı : 18
Asası : Direnç Çizelgesi
Özel Yetenek : Animagus - Boğa
Evcil Hayvan : Hayvanlarım 1 haftaya kalmıyor ölüyorlar :(
Kayıt tarihi : 29/07/09


MesajKonu: Geri: KomedyShow Fan Club ~   Çarş. Ağus. 12, 2009 8:27 am

Teşekkürler Umut xD

Hadi arkadaşlar hakkımı verin yaa xP O kadar yazdım sırf sizin için sırf bir yorumu hor görmeyin :R
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://hogwarts-rpg.editboard.com/lejant-f27/daniel-t1014.htm
Jasper Ruby Black
Muggle* Lütfen bir mesleğe ya da seçmen şapkaya başvuru yapın.
avatar

Mesaj Sayısı : 1967
Nerden : Her yerden xD
Meslek : Öğrenci
Gerçek İsim : Utku
Patronus : Unicorn
Tarafı : Ö.Y Yakında Senide Yicemm :D
Kan Durumu : Safkan
Rp yaşı : 13
Asası : Zor Seçim
Özel Yetenek : Öğrenci Daha O Dur :D
Evcil Hayvan : Griffin
Kayıt tarihi : 16/07/09


MesajKonu: Geri: KomedyShow Fan Club ~   Çarş. Ağus. 12, 2009 12:18 pm

Biliyorum Ben Bunu xD
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Winona Bannatyne
Admin|Sihir Bakanı
Admin|Sihir Bakanı


Mesaj Sayısı : 1059
Gerçek İsim : Gizem ~
Tarafı : -
Kan Durumu : Safkan
Rp yaşı : 23
Evcil Hayvan : -
Kayıt tarihi : 05/08/09


MesajKonu: Geri: KomedyShow Fan Club ~   Çarş. Ağus. 12, 2009 1:17 pm

Çok güzel olmuş xD senden mi esirgeyeceğiz yorumu xD ellerine sağlık ^^
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Loranne Elizabeth Widmore
Muggle* Lütfen bir mesleğe ya da seçmen şapkaya başvuru yapın.
avatar

Mesaj Sayısı : 1028
Nerden : Mersin - G.Antep ;)
Meslek : Öğrenci -_-
Gerçek İsim : Seda.
Tarafı : Karanlık
Kan Durumu : Saf - Kan
Rp yaşı : 25
Evcil Hayvan :
Kayıt tarihi : 03/07/09


MesajKonu: Geri: KomedyShow Fan Club ~   Çarş. Ağus. 12, 2009 1:20 pm

Adriana Ellen Evelyn demiş ki:
Çok güzel olmuş xD senden mi esirgeyeceğiz yorumu xD ellerine sağlık ^^

Aynen hocam, yazmaya üşendim, bu hesaptan al benimkinide xD
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Daniel Williams
Muggle* Lütfen bir mesleğe ya da seçmen şapkaya başvuru yapın.
avatar

Mesaj Sayısı : 906
Meslek : Üç Süpürge Sahibi
Gerçek İsim : Ali
Patronus : Ecel
Tarafı : Aydınlık
Kan Durumu : Safkan
Rp yaşı : 18
Asası : Direnç Çizelgesi
Özel Yetenek : Animagus - Boğa
Evcil Hayvan : Hayvanlarım 1 haftaya kalmıyor ölüyorlar :(
Kayıt tarihi : 29/07/09


MesajKonu: Geri: KomedyShow Fan Club ~   Çarş. Ağus. 12, 2009 1:30 pm

xD Teşekkürler yorumlar için xD Devamı gelcek ^^
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://hogwarts-rpg.editboard.com/lejant-f27/daniel-t1014.htm
Daniel Williams
Muggle* Lütfen bir mesleğe ya da seçmen şapkaya başvuru yapın.
avatar

Mesaj Sayısı : 906
Meslek : Üç Süpürge Sahibi
Gerçek İsim : Ali
Patronus : Ecel
Tarafı : Aydınlık
Kan Durumu : Safkan
Rp yaşı : 18
Asası : Direnç Çizelgesi
Özel Yetenek : Animagus - Boğa
Evcil Hayvan : Hayvanlarım 1 haftaya kalmıyor ölüyorlar :(
Kayıt tarihi : 29/07/09


MesajKonu: Geri: KomedyShow Fan Club ~   Çarş. Ağus. 12, 2009 2:14 pm


Adam: Buyrun doktor röntgen sonuçları.
Doktor: Ahh, malesef... Sonuçlar kötü. Acilen bir böbrek bulmazsanız, öldünüz.
Der ve kendini boğazlayarak ölü taklidi yapar sonra...
Doktor: Aynen böyle.
Hasta: Ne?!
Doktoru biri arar.
Doktor: Alo. Ne? Aman tanrım. Aman tanrım. Büyük bir yalnışlık yaptık. Büyük bir yalnışlık yaptık. Aman tanrım. Sağol.
der ve telefonu kapar.
Doktor: Kusura bakmayın. Büyük bir hata yaptık. Röntgenler karışmış. Siz hasta değilsiniz yaşayacaksınız.
Hasta: Ha, gerçekten mi?
Doktor: Hahahaha... Hayır ama hep bunu söylemek istemişimdir. Eğer bir hafta içinde böbrek bulamazsan *** yaşarsın! Hadi ****** git!
[Bunu mutlaka izlemenizi tavsiye ederim. :D Kalp Gözü]


_________________________________________________________________________________________________________________
__
*Not: Bunlar sadece günlüğe yazılanlardır. Komik değil bunlar. Videolarını izlerseniz daha komik gelir ^^



Pazartesi
Pezevenk: Sevgili günlük, sabah kalktım kahvaltı yaptım sonra dişimi fırçaladım. Sonra Aysel yine sorun çıkardı. Sonra sevgili günlük. Ulan sanada niye sevgili günlük diyorsam. Ben yazıyorum ben okuyorum. Elin defter parçasına yalanıyoruz sevgili felan diye. Sonra şirin babayla konuştum. Sonra Ökkeş'le Monopoly oynadık. Sonra akşam oldu. Yemek yedim, TV izledim. Sonrada uyudum.
Salı
Pezevenk: Sevgili günlük, sabah kalktım kahvaltı yaptım sonra dişimi fırçaladım. Sonra Aysel yine sorun çıkardı. Sonra şirin babadan bize bir uyuşturucu işi teklifi geldi. Sonra akşam oldu yemek yedim TV izledim. Uyuyamadım. Ama sonra uyudum.
Çarşamba
Pezevenk: Sevgili günlük, sabah kalktım kahvaltı yaptım sonra Aysel yine sorun çıkardı. Sonra manitayla konuştum. Sonra akşam oldu yemek yedik. Sonra TV izledim. Sonra da uyudum.
Perşembe
Pezevenk: Sevgili günlük, insanlar hergün aynı şeyleri yazmak için niye seni satın alıyorlar anlamıyorum. Hemen hemen aynı şeyleri yapıyorlar. Ama ben yalandan farklı yazıyorum arada. Yoksa izleyiciler sıkılıyor felan. Neyse sabah kalktım, kahvaltı yaptım. Sonra dişlerimi fırçaladım. Sonra e hadi bunu siz söyleyin[Aysel sorun çıkardı yani :D] Sonra ökkeşle dans ettim. Sonra ökkeşle yıllığımı okuduk. Sonra biraz Ökkeş'le konuştuk. Sonraa biraz daha konuştuk. Sonra Ökkeş durup dururken kaktüse oturup "Oley" diye bağırdı. Sonra akşam yemek yedim. Uyudum, yeter lan sıkıldım artık. Daha yazmıyorum.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://hogwarts-rpg.editboard.com/lejant-f27/daniel-t1014.htm
Daniel Williams
Muggle* Lütfen bir mesleğe ya da seçmen şapkaya başvuru yapın.
avatar

Mesaj Sayısı : 906
Meslek : Üç Süpürge Sahibi
Gerçek İsim : Ali
Patronus : Ecel
Tarafı : Aydınlık
Kan Durumu : Safkan
Rp yaşı : 18
Asası : Direnç Çizelgesi
Özel Yetenek : Animagus - Boğa
Evcil Hayvan : Hayvanlarım 1 haftaya kalmıyor ölüyorlar :(
Kayıt tarihi : 29/07/09


MesajKonu: Geri: KomedyShow Fan Club ~   Çarş. Ağus. 12, 2009 3:13 pm

___________________________________________________________________________________________________________________

İsmail: Merhabalar...
Yönetmen: Merhaba... İsmail bey değil mi?
İsmail: EVet.
Yönetmen: Deneme çekimi değil mi?
İsmail: Evet.
Yönetmen: Verdiğimiz metne çalıştınız mı?
İsmail: Evet.
Yönetmen: Güzel şimdi şöyle birşey yapacağız. Sadece kameraya bakacaksınız. Gözleriniz kameradan ayrılmıyor. Okey?
İsmail: Tamam.
Yönetmen: Seyircinin gözleri olarak düşünüyoruz kamerayı tamam mı?
İsmail: Tamam.
Yönetmen: Ee.Zaten ben yanınızda olacağım. Metni unutursanız falan zaten çokda kafanıza takmayın. Verdiğimiz metne yakın birşeyler söylesenizde olur.
İsmail: Tamam. Tamam.
Yönetmen: Hazırsanız başlayalım siz hazır olun. Hazır mısınız?
İsmail: Tamam hazırım.
İsmail: İyi akşamlar sevgili seyirciler. Bu hafta yine bomba gibi bir programla karşınızdayız. Evet bomba gibi çünkü.
Der ki o andada Yönetmen eliyle ördek işareti yapıp vak vak diye ses çıkarıp İsmail'ın dikkatını bozdu.
Yönetmen: Ohoooo. Napıyorsun sen?
İsmail: Nasıl yani?
Yönetmen: Beyfendi ben size ne dedim az önce?
İsmail: Ne dediniz?
Yönetmen: Sadece kameraya bakacaksınız bak. Başka bir yere bakmak yok!
İsmail: Ee..Ben...
Yönetmen: Bakın ben 30 senedir bu işi yapıyorum. Paçino'sundan tutun Verino'suna kadar herkesle çalıştım. Ciddi olalım yani lütfen. Lütfen!
İsmail: Tamam. Beyfendi ben zaten yapıyorum işimi.
Yönetmen: Lütfen, lütfen, lütfen bakın. Lütfen.
İsmail: Tamam özür dilerim.
Yönetmen: Önemli değil boşver baştan alalım mı?
İsmail: Peki... Kameraya dimi..
Yönetmen: Hı..Hıı..
İsmail: İyi akşamlar sevgili seyirciler. Bu hafta yine muhteşem bir programla karşınızdayız. Bu hafta Hakkı Bulut bizlerle olacak.
Der ki Yönetmen adamı çekiştirmeye başlar. İsmail'de doğal olarak Yönetmen'in yüzüne bakar.
Yönetmen: Napıyorsun sen ya? Napıyon sen napıyon? Naptın naptın? Hee naptın? Bak adam gibi yapacaksan yapalım bunu! Anladın mı?
İsmail: Özür dilerim. Özür dilerim.
Yönetmen: Öyle karı gibi özür dileme bana. Karı mısın sen? Heee? Konuşsana. Neyse yine baştan alıyoruz. Gözler kamerada tamam mı okey? Okey? Çok güzel.
İsmail: İyi akşamlar sevgili seyirciler. Bu hafta yine bomba gibi bir programla karşınızdayız. Evet bu hafta ünlü türkücü Hakkı Bulut'u konuk edeceğiz. Evet Hakkı Bulut bizlerle olacak. Çünkü önemli bir program konuyu olarak.
Yönetmen: İsmail bana baksana bişi dicem İsmail.
İsmail bakar...
Yönetmen: N'apıyorsun abi yaa!
İsmail: N'aptım abi?!
Yönetmen: Abi öküz müsün sen yaa! Öküz müsün? Basmıyor mu kardeşim kafan. Angut! Ampul beyinli yaa... Ulan kamera dışında bir yere bakmıcaksın diye ben sana kaç kere dedim. Ne meraklı adammışsın sen yaa?!
İsmail: Pardon abi. Özür dilerim...
Yönetmen: Özür dileme karı gibi. Karı kılıklı herif. Evet şimdi hazırsan baştan alıyoruz İsmail okey?.
İsmail: Peki tamam.
Yönetmen: Gözler kamerada...
İsmail: Evet...
Yönetmen: Süper.

___________________________________________________________________________________________________________________

Devamı yarına :D
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://hogwarts-rpg.editboard.com/lejant-f27/daniel-t1014.htm
Jasper Ruby Black
Muggle* Lütfen bir mesleğe ya da seçmen şapkaya başvuru yapın.
avatar

Mesaj Sayısı : 1967
Nerden : Her yerden xD
Meslek : Öğrenci
Gerçek İsim : Utku
Patronus : Unicorn
Tarafı : Ö.Y Yakında Senide Yicemm :D
Kan Durumu : Safkan
Rp yaşı : 13
Asası : Zor Seçim
Özel Yetenek : Öğrenci Daha O Dur :D
Evcil Hayvan : Griffin
Kayıt tarihi : 16/07/09


MesajKonu: Geri: KomedyShow Fan Club ~   Çarş. Ağus. 12, 2009 3:28 pm

Süperr :D
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Winona Bannatyne
Admin|Sihir Bakanı
Admin|Sihir Bakanı


Mesaj Sayısı : 1059
Gerçek İsim : Gizem ~
Tarafı : -
Kan Durumu : Safkan
Rp yaşı : 23
Evcil Hayvan : -
Kayıt tarihi : 05/08/09


MesajKonu: Geri: KomedyShow Fan Club ~   Çarş. Ağus. 12, 2009 3:58 pm

Olmaz ama ben bu gün biraz daha gülmek istiyorum xD Neyse süperler, teşekkürler ^^
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Daniel Williams
Muggle* Lütfen bir mesleğe ya da seçmen şapkaya başvuru yapın.
avatar

Mesaj Sayısı : 906
Meslek : Üç Süpürge Sahibi
Gerçek İsim : Ali
Patronus : Ecel
Tarafı : Aydınlık
Kan Durumu : Safkan
Rp yaşı : 18
Asası : Direnç Çizelgesi
Özel Yetenek : Animagus - Boğa
Evcil Hayvan : Hayvanlarım 1 haftaya kalmıyor ölüyorlar :(
Kayıt tarihi : 29/07/09


MesajKonu: Geri: KomedyShow Fan Club ~   Çarş. Ağus. 12, 2009 5:27 pm

Teşekkürler yorumlar için 8)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://hogwarts-rpg.editboard.com/lejant-f27/daniel-t1014.htm
F. Xaviér Graimouré
Admin | Müdür Yardımcısı | SYB Profesörü
Admin | Müdür Yardımcısı | SYB Profesörü
avatar

Mesaj Sayısı : 447
Nerden : Yalova
Meslek : Müdür Yardımcısı | Sihirli Yaratıkların Bakımı Profesörü
Gerçek İsim : Umut.
Tarafı : Dark Side.
Kan Durumu : Kanıbozuk
Rp yaşı : 26
Asası : Çoban Püskülü
Özel Yetenek : Saçmalayabilitesi var.
Evcil Hayvan : HuB isimli bir köpek.
Kayıt tarihi : 07/07/09


MesajKonu: Geri: KomedyShow Fan Club ~   Çarş. Ağus. 12, 2009 11:22 pm

Olm uçmuşsun valla süper :) Pcme geçebilsm bn atıcam biraz dialog ama :D Misafirleri gezdrmekle uğraşmaktan :D
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Jasper Ruby Black
Muggle* Lütfen bir mesleğe ya da seçmen şapkaya başvuru yapın.
avatar

Mesaj Sayısı : 1967
Nerden : Her yerden xD
Meslek : Öğrenci
Gerçek İsim : Utku
Patronus : Unicorn
Tarafı : Ö.Y Yakında Senide Yicemm :D
Kan Durumu : Safkan
Rp yaşı : 13
Asası : Zor Seçim
Özel Yetenek : Öğrenci Daha O Dur :D
Evcil Hayvan : Griffin
Kayıt tarihi : 16/07/09


MesajKonu: Geri: KomedyShow Fan Club ~   Çarş. Ağus. 12, 2009 11:32 pm

Hangi Misafir :D
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Daniel Williams
Muggle* Lütfen bir mesleğe ya da seçmen şapkaya başvuru yapın.
avatar

Mesaj Sayısı : 906
Meslek : Üç Süpürge Sahibi
Gerçek İsim : Ali
Patronus : Ecel
Tarafı : Aydınlık
Kan Durumu : Safkan
Rp yaşı : 18
Asası : Direnç Çizelgesi
Özel Yetenek : Animagus - Boğa
Evcil Hayvan : Hayvanlarım 1 haftaya kalmıyor ölüyorlar :(
Kayıt tarihi : 29/07/09


MesajKonu: Geri: KomedyShow Fan Club ~   Çarş. Ağus. 12, 2009 11:37 pm

Boş mesajlar atmayalım ^^
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://hogwarts-rpg.editboard.com/lejant-f27/daniel-t1014.htm
Parcellita Schkovich
Muggle* Lütfen bir mesleğe ya da seçmen şapkaya başvuru yapın.
avatar

Mesaj Sayısı : 32
Tarafı : Karanlık.
Kan Durumu : Safkan.
Rp yaşı : 20.
Evcil Hayvan : Alerjisi var.
Kayıt tarihi : 19/08/09


MesajKonu: Geri: KomedyShow Fan Club ~   C.tesi Ağus. 29, 2009 8:45 am

Abimin arkadaşları! XD Beni de ekle. ^^ *Juliette Bruanja'yı lütfen*
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
KomedyShow Fan Club ~
Sayfa başına dön 
2 sayfadaki 2 sayfasıSayfaya git : Önceki  1, 2
 Similar topics
-
» Taylor Lautner Fan Club (:
» gakuen alice fan club

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
 :: Kullanıcı Fanları-
Buraya geçin: